2015. március 12., csütörtök

Instant tavasz

Képzeljünk el egy cukormázas, idilli világot, ahol madarak csicseregnek, pillangók repdesnek, és virágszirmot visz a szél. Esetleg épp elhangzik egy részlet A muzsika hangjából. Na, valami ilyesmi a tavasz itt nálunk, miután a természet végre elhiszi, hogy tényleg elmúlt a tél. Az Addams Familyben ilyen képekkel riogatták a gyerekeket, de én szeretem ezt a hangulatot.
De hiába siettetném, erre még várnom kell pár hetet. Addig is készítettem magamnak egy miniatűr kinti világot, amire bármikor ránézhetek. És ha már egy lett, lett belőle több is, mert gondoltam megmutatom nektek is hányféle variációban lehet ezt elképzelni. Üvegbúrában, kis fa dobozkában vagy néhai fiókban, egyszerűbben vagy cseppet bonyolultabban, de akár egy kávéscsészében is elfér egy ilyen aprócska világ. Tavaszköszöntő ajándéknak vagy lakásdekorációnak is bevethető.
Annak idején, amikor még ékszereket készítettem, sokszor használtam ezt a madárka motívumot, ez tehát adott volt. Most is modellező masszából formáztam meg, majd száradás után fehérre festettem. Ág, moha, egy kis száraz fűcsomó akadt a kertben. A pillangók vékony kartonból készültek, egy pár éve beszerzett papírkiszúró segítségével. Sára sokszor használja, és mint konfettivel szórja tele a lakást a kis színes pillangókkal. Neki ígértem az első kis tavaszt, az üvegbúrában a kis cseresznyefát, apró papírvirágokkal, kockás pillangókkal, farönkön gombákkal. Olyan volt összerakni, mintha újra gyerek lennék. Lehet pont ezért tetszik neki is.

Íme.





És a variációk...







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése