2015. január 5., hétfő

Adventi készülődés 2014

Idén az adventi koszorú alapját egy régen elrepedt, így használhatatlanná vált kuglóf forma adta. Került bele pár örökzöld ág, toboz a két nagy fenyőfa alól, négy hosszú fehér gyertya és kockás szalag . Hogy a gyerekeknek is legyen rajta mit nézni, ők ugyanis nem mindig díjazzák a minimalista stílust, Sárával készítettünk rá kis gombácskákat faágból és dióhéjból. Az ovijában láttuk, itthon rögtön megfestette őket, és feltette a kész koszorúra, a gyertyák köré.


Nemrég mesélte egy ismerősöm, hogy ő karácsonyra mindig meghívót küld a családtagjainak. Megtetszett az ötlet, de én kiterjesztettem azokra a barátaimra is, akik ígérték, hogy meglátogatnak az ünnepek alatt. A gyerekekkel láttunk hozzá, ők ragasztgatták a színes papírcsíkokat, én pedig kivágtam fenyőfa formára, és felragasztottam egy kartonból és hagyományos barna csomagolópapírból készült kinyitható képeslapra. Vékony ágakból törzse is lett a fáknak, Sára imádta szeletelni. És mivel én szeretek postán levelet kapni, nekik is így küldtem, bár többekkel találkoztam ezidő alatt személyesen is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése